poniedziałek, 30 marca 2015

Alicja i lustro zombi - Showalter Gena

 





 Tytuł: Alicja i lustro zombi
Tytuł oryginału: Alice Through the Zombie Glass
Autor: Showalter Gena
Wydawnictwo: MIRA
Data wydania: 30 maja 2014
Liczba stron: 444




 Zombi skradają się nocą. 
Zapomnijcie o krwi i mózgach. 
One pragną ludzkich dusz. 


Niewiele mogą mi odebrać, skoro straciłam wszystko, co najcenniejsze: rodzinę i przyjaciół. Ale po kolejnym ataku zrozumiałam, że zawsze może być jeszcze gorzej. Nagle lustra wokół mnie ożyły, a ja zaczęłam słyszeć głosy umarłych. Mroczna siła popycha mnie ku złu, każe robić straszne rzeczy. Potrzebuję pomocy, by uciszyć ciemność, której pozwoliłam przemówić. Nie mogę się poddać… 

 Jestem pewna, że jeśli przeczytaliście i polubiliście pierwszą część to tą pokochacie. :)

Tak samo jak w pierwszej części i w tej nie można narzekać na brak akcji. Książka cały czas trzyma w lekkim napięciu. Naprawdę cały czas.

Tym razem życie Alicji staje się jeszcze trudniejsze. Dlaczego? Ponieważ tym razem traci prawie wszystko, co jej jakimś cudem jeszcze zostało. Traci nowy dom, dziadka, w pewnym stopniu przyjaciół, a nawet oddala się od swojego chłopaka.

A wszystko to jest winą Ali Z. W ciele Alicji została część zombicznej trucizny. Przez co Alicja odczuwa chęć zabijania i głód, z którym ciężko jest jej walczyć. Czasami nawet słyszy głos w swojej głowie oraz widzi inne odbicie w lustrze. Widzi w nim to kim kiedyś może się stać jeśli się podda.


Ta część jest naprawdę pełna akcji i zmian. W jednej chwili jest wszystko dobrze, a w drugiej wszystko się zmienia na gorsze.

Tak samo jak i w przypadku pierwszej części, nie mogłam po prostu przestać czytać. Tą część przeczytałam o wiele szybciej, ale i tzn. "kac książkowy" trwał po niej znacznie dłużej. Nie mogę się doczekać, kiedy będę miała w rękach trzecią część Alicji. :)

Naprawdę bardzo ją polecam jest po prostu świetna. I nie pożałujecie jeśli ją przeczytacie :) jestem tego w 100% pewna. A jeśli już czytaliście to podzielcie się swoją opinią pod moją recenzją.

 ______________________________________________________________________

Moja ocena książki: 6/6

2 komentarze:

  1. Planuję rozpocząć tą serię, ale pewnie poczekam jeszcze na wydanie ostatniego tomu w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co mi wiadomo polska premiera trzeciej części ma być w maju ;).

      Usuń