niedziela, 7 grudnia 2014

Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku - Lovato Demi

Tytuł: Bądź swoją siłą przez 365 dni roku
Tytuł oryginału: Staying Strong: 365 Days a Year
Autor: Demi Lovato
Wydawnictwo: Feeria
Data wydania: 4 grudnia 2013
Liczba stron: 416



 Bądź swoją siłą przez 365 dni roku, to wyjątkowa książka dzięki, której z dnia na dzień stajemy się silniejsi.

  Do każdego dnia jest przypisany jakiś ciekawy cytat, przemyślenia Demi oraz cel do osiągnięcia danego dnia. Ta książka pomaga nam przełamać w pewien sposób codzienną monotonię, ale nie tylko. Ma też motywować nas do odkrycia samych siebie.

  Czytając tą książkę powinniśmy również sami interpretować cytaty w niej zamieszczone i starać się wyciągnąć z nich korzystne dla nas wnioski.

  Naprawdę warto jest ją przeczytać, a zwłaszcza, jeśli w waszym życiu pojawiają się jakieś ''problemy''. Tak jak było z jej autorką.

  Warto jest wiedzieć, że życie Demi nie zawsze było kolorowe. Nie zawsze była szczęśliwa, był też czas, gdy cierpiała na anoreksję, bulimię, a nawet okaleczała się. Pomimo tego dzięki wsparciu najbliższych udało jej się z teko wyjść. Znów stanąć na nogi i na powrót być sobą w tej szczęśliwszej wersji.

  Moim zdaniem każdy powinien przeczytać tę książkę. Mi osobiście pomaga, gdy mam wrażenie, że wszystko, co robię każdego dnia jest takie same, nudne, bez sensu i strasznie monotonne. W tym roku zaczęłam kolejny etap nauki i nie do końca umiałam otworzyć się na nowe znajomości, na nową szkołę. Dzięki tej właśnie książkę każdego dnia jest mi coraz łatwiej...

                 A oto wpis z książki na dzień dzisiejszy (7 grudnia)


                 Nie jestem idealna i nie muszę być.


  Kiedy po raz pierwszy, to zrozumiałam, poczułam głęboką ulgę. Ta świadomość pozwoliła mi stać się lepszą osobą. Dała mi siłę do pogodzenia się ze swoimi wadami i uczenia się na własnych błędach. Zniknęła presja. Nie byłabym w stanie analizować swoich pomyłek, gdybym czuła, że muszę być idealna. Gdy tylko zrozumiałam, że wolno być niedoskonałą, wszystko zmieniło się na lepsze.


Cel: Nie krytykuj siebie za pomyłki –, po prostu bądź świadoma i nie rób drugi raz tego samego błędu.


______________________________________________________________________

Moja ocena książki: 5/6

2 komentarze:

  1. Świetny początek :)
    Czekam na więcej recenzji ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      Jutro pojawi się recenzja filmu:
      Więzień labiryntu

      Usuń